جلد بیمه نامه

دفاتر بیمه برای ارائه بیمه نامه به مشتریان خود عموما از کاورهای چرمی و یا طلقی استفاده میکنند که به آن جلد بیمه نامه میگویند.

تک جلد به عنوان واحد تخصصی تولید جلد بیمه نامه ارائه دهنده خدمات جلد بیمه نامه میباشد.


کاربری جلد بیمه نامه

جلد بیمه نامه میتوانید در سایت های محتلف و فرم های مختلف تولید کرد و در کاربری های مختلف استفاده کرد.جلد بیمه نامه از نظر کاربری و کاربرد به چند دسته اصلی تقسیم میشوند:

  • جلد بیمه نامه ثالث
  • جلد بیمه نامه بدنه
  • جلد بیمه نامه عمر
  • جلد عابربانک (کارت سوختی)

جلد بیمه نامه ثالث

جلد بیمه نامه ثالث جلدی است که نمایندگان بیمه بعد چاپ بیمه نامه ، بیمه نامه ثالث را در آن میگذارند و تقدیم مشتری میکنند. میتوان جلد ثالث با جنس های مختلف و با تعداد جیب های متفاوت تولید کرد. جلد مدارک ثالث به گونه ای است که میتوان جیب های داخلی آن را به گونه ای کار کرد که علاوه بر بیمه نامه ثالث، کارت سوخت، عابربانک، گواهینامه جدید و… هم در آن جا داد. جلد ثالث پرفروش ترین جلد مراکز تولید جلد مدارک است.

جلد بیمه نامه بدنه

جلد بیمه نامه بدنه از جلد ثالث بزرگ تر و از جلد عمر کوچک تر است. جلد بدنه به دلیل اینکه بیمه نامه بدنه غالبا چند برگ آ4 میباشد، حجم بیشتر از بیمه نامه ثالث دارد و نیاز است که بیمه نامه در جلدی بزرگتر از جلد ثالث قرار گیرد. جلد بیمه نامه بدنه کشیده تر و بلند تر از جلد ثالث است و مانند ثالث میتوان با جنس های مختلف و چاپ های محتلف و به سبک های گوناگون تولید کرد.

جلد بیمه نامه عمر

بیمه عمر یکی از بیمه نامه های ارزشمند است برای نمایندگان بیمه که باید بعد صدور بیمه نامه عمر، شرایط عمومی و خصوصی قرارداد و فرم های مرتبط با بیمه نامه عمر را در جلدی مستحکم، شیک و خوب قرار دهید و تقدیم مشتری کنید. بیمه نامه عمر بسیار طولانی تر از بیمه نامه ثالث و بدنه است و عموما بالای 10 سال و تا 30 سال است و جلدی باید تولید و اهدا شود که چندین سال حداقل بیمه نامه در جلد محفوظ بماند.

جلد عابربانک یا کارت سوختی

یکی از پرکاربردترین جلدهای تبلیغاتی جلد عابربانک میباشد که به دلیل استفاده زیاد و همچنین در دید بودن آن، بازدهی خوبی برای تبلیغات نماینده های بیمه دارد. جلد عابربانکی تنوع زیادی دارد که میتوان تک کارت ساده و چند برگ باشد. جلد عابربانک کوچکترین حالت جلد مدارک است از نظر سایز. جلد عابر بانک میتوان با جنس هی متنوع و چاپ های مختلف تولید و ارائه کرد.


انواع چاپ جلد بیمه نامه

  • چاپ طلاکوب
  • چاپ داغی
  • چاپ طلاتوگود (طلا تو داغی)
  • چاپ سیلک

چاپ طلاکوب جلد بیمه نامه

روی سطوح صاف و چرم و کاغذ میتوان به کمک کلیشه و رول های طلایی (یا نقره ای) چاپ طلکوب زد. کلیشه یک قالب از قبل ساخته فلزی است که اطلاعات شما روی آن برجسته میباشد و با کوبیدن کلیشه روی جلد میتوان چاپ طلاکوب اجرا کرد. چاپ طلا کوب روی سطح میباشد و برجستگی یا فرورفتگی ندارد. روی جلد های بیمه نامه و جلد مدارک ثالث و بدنه و… میتوان به کمک این نوع چاپ، اطلاعات نماینده بیمه را طلاکوب یا نقره کوب چاپ کرد.

چاپ داغی جلد مدارک

اگر با کلیشه و بدون رول طلا و با کمک حرارت بالا روی چرم، چاپ بزنیم، میتوانید چاپ داغی بدست بیاوریم. با گرم کردن کلیشه و کوبیدن روی جلد و فشار دادن آن روی سطح جلد مدارک، رد برجستگی های اطلاعات روی کلیشه روی جلد داغی میشود و فرورفتگی ایجاد میکند.

اما به دلیل نبود رول طلا ، فرورفتگی همرنگ جلد خواهد بود و از نظر بعضی نمایندگان خوانایی کمتری دارد. ولی به دلیل جک شدن اطلاعات، حفظ و ماندگاری چاپ داغی بالا خواهد بود.

چاپ طلاتوداغی یا طلاتوگود جلد بیمه نامه

چاپ طلاتوداغی یکی از زیباترین و کامل ترین چاپ های جلد مدارک است که هم ماندگاری بالایی دارد و هم دید بصری بسیار خوبی ایجاد میکند.

ترکیب چاپ داغی و طلاکوب همزمان میشود چاپ طلاتوداغی. یعنی روی جلد ابتدا طلاکوب و بلافاصله به کمم حرارت و فشار روی طلاکوب داغی میزنیم. باعث میشود داغی روی جلد مدارک ایجاد شود که داخل آن طلایی پرشده است.

چاپ طلاتوگود پرمصرف ترین و پرسفارش ترین نوع چاپ برای جلد بیمه نامه ثالث و بدنه است.

چاپ سیلک جلد بیمه

چاپ سیلک ساده ترین و یکی از قدیمی ترین روش های چاپ جلد چرمی میباشد. به گونه ای که روی پارچه های ابریشمی مخصوص و با مواد های شیمیایی خاصی اطلاعات شما بشکل شابلون ساخته میشود و شابلون را روی جلد ها تک به تک میگذارند و با کاردک مخصوص رنگ را روی جلد میکشند و رنگ از شابلون عبور کرده و اطلاعات شما روی جلد چاپ میشود. چاپ سیلک از نظر کیفیتی با 3 چاپ قبلی که بیان شد قابل رقابت نیست. اما به دلیل بی نیاز بودن از کلیشه و سرعت چاپ، گاهی مورد استقبال قرار میگیرد.


دیگر خدمات تک جلد

جلد بیمه نامه

تولید انواع جلد بیمه نامه در کارگاه تولیدی جلد مدارک تکــ جلد

سامانه پیامک

پنل ارسال پیامک اختصاصی با امکان ارسال به بلک لیست و فول امکانات

چاپ ست اداری

چاپ انواع کارت ویزیت، سربرگ، پاکت و دیگر ست های اداری

مپ و سرچ گوگل

خدمات ثبت و ویرایش اطلاعات در گوگل مپ و سرچ گوگل